tisdag 24 december 2013

God Jul

Jag sitter nu vid bordet hemma hos Kristians mamma i sjundeå. Huset börjar så sakteliga att vakna till och snart blir det risgrynsgröt. :)
Jag vaknade upp ganska förkyld men jag hoppas att det blir bättre av risgrynsgröten jag tänker stoppa i mig och panadolen som jag redan stoppat i mig.

Brynulf verkar inte bry sig nämnvärt över att jag är förkyld, full rulle som vanligt. Igår kunde t.o.m farmor få känna en liten liten spark. Mina händer sparkar han hej vilt på men så fort någon annan ska sätta dit sin hand så blir det stilla som i graven där i magen. Inte ens sin far sparkar han förr. Knasiga bebis.
Om mindre än några dagar så är Brynulf så gammal att han kan överleva utanför livmodern. Han räknas även som en bebis nu och int ett foster. Tänk va ett par dagar kan göra.


Igår vid middagsbordet fick vi många bra förslag på namn, Arnuldus, Steve, Burt blandat i en mängd kombination. Vettesjutto vem som ska välja namn åt vårat barn men kristians släkt är det inte... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar