tisdag 13 maj 2014

Promenad

Idag vaknade vi vid 6 tiden och jag kände mig hyffsat pigg. Gjorde lite träningsövningar på mattan medan joel och K sov vidare.
Sen vid 9 tiden gick jag och joel på en rask promenad. 4km på 50minuter är helt okej. Vi avslutade med att fuska och ta bussen hem men det kändes helt okej. Nu öser det ner här hemma så jag är glad att vi kom ut tidigt. Gick på vägar jag aldrig gått på förut och hamnade tillslut på nån sorts åker. Men eftersom vi har en bra vagn kunde jag lätt dra den längs med lerkanten (det var nästan som en lerväg där).





I lördags fick Joel en pyjamas av Ks kompis. Den är supermjuk och passar verkligen att ha på sig jämt. Det är även så smidigt med pyjamas som har fötter. Då kan svettpellen bara ha pyjamasen utan filtar och grejer. 



2 kommentarer:

  1. Låter ju jättehärligt :) Vad var det för övningar du gör? Blev lite chockad över att du tränar ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gör lite magövningar, knipövningar och sen några yogagrejer. Försöker få rutin på dem så kroppen mår bra. Men promenaderna är det jag gör mest. :)

      Radera