onsdag 15 oktober 2014

Kanske lite ocd....

Vi ska ha storkalas på lördag. Fira att Joel är här och heter Joel. Fira att vi flyttat till en trevlig lägenhet och fira att vi gift oss men ännu har olika efternamn ;). Eftersom vi ska ha storkalas så började jag idag att städa. Och när jag städar så organiserar jag också om. Badrummet (vi har skild toalett och dusch) har fått lite ny stil. Mest har jag äntligen organiserat om Joels skötdel men det räknas som ny stil.
Sen tog jag mig an köket. Och det sägs att det tar ett par månader innan man känt in sig i en ny bostad. Innan man vet exakt hur möbler ska stå och vart saker ska vara. Så, vips hade 1/4 av köket bytt plats och nu kommer Kristian ännu mindre hitta saker.

Man kan säga att jag gillar att organisera. Och att ha ordning i lådor....




Mitt nya mirakelmedel. Snygg flaska som kan stå framme hela tiden, doftar gott och gör rent samtidigt. :)

1 kommentar:

  1. Åh vad härligt med storkalas :) Många fina saker att fira!!

    SvaraRadera