tisdag 22 november 2011

Vänner.

I min värld finns det ett gäng underbara människor som verkligen bara gör mitt liv bättre. Kristian är ju en självklar etta, solen i mitt liv lixom... Men sen har jag en hel hög som står mig nära. Så fort jag behöver umgänge efter en pissig dag så finns dom där. Eller när jag behöver fråga saker, fundera, få hjälp eller helt enkelt bara gnälla av mig. Jag tror ni vet vilka ni är och jag är otroligt tacksam. Ni är extra guld värda denna höst när allt är tungt, stressigt och helt jäkla jobbigt.  19 december borde jag göra min sista skoldag och där i närheten eller i början av januari borde jag ha mitt sista möte för skolans skull. Sen ska jag bli en normal människa igen, så gott som det går alltså ;)

1 kommentar:

  1. Vi finns här för att du finns där för oss alltid! :) En ängel förtjänar det bästa :)

    SvaraRadera