tisdag 24 januari 2012

Liten snabb uppdatering.

Glömde min telefon på jobbet igår och var så orolig för den att jag kom extra tidigt på jobb. Nu ska jag dock snart börja jobba så det får bli en snabb uppdatering.

Jobbet går hyffsat, lite tjafs och gnäll har det varit men inget allvarligt. Sakta om säkert så tycker hon att det är roligt att ha det avslappnat och att jobba med en som tar tag i sakerna hon tycker är tråkigt. Vi har börjat sammarbeta som vi gjorde på den gamla goda tiden. Känns skönt fast det är irriterande att alltid behöva fundera hur man ska förklara saker. Jag är ganska impulsiv i truten. ;)
Nu ska jag snabbt dricka en kopp kaffe och läsa dagstidningen.
Hade ingen ro oi kroppen eftersom jag inte hade telefonen med mig. Man känner sig så hemskt hemskt naken och ovetande. Jag hatar att inte veta klockan och den enda klocka jag har är såklart telefonen. Kanske man borde göra sig lite mindre beroende av den?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar