söndag 1 april 2012

Arbetsfunderingar.

I dag kom det ut två annonser på vikariat på mitt dagis. Det är 2 platser som barnträdgårdslärare (förskolelärare). Det är alltså det jobbet jag gör nu och i så fall skulle det vara för 1 år till. Och jag är sugen på att ansöka trots att jag inte är behörig. Har svårt att tro att chefen inte anser mig lämplig, tycker nog att jag skött dessa månader helt bra.

Chansen att få tjänsten är dessutom ganska stora. De senaste åren har det varit svårt att få barnträdgårdslärare att ens söka till tjänster som satts ut. Helt ärligt har det varit svårt att ens få någon att söka tjänsterna. Fattas folk som sjutton inom dagvården. Ska se hur jag gör, har cirka 2 veckor på mig.

1 kommentar:

  1. Åh vad spännande :) Jag är säker på att du kommer få jobbet om du vill ha det!! Puss

    SvaraRadera