onsdag 28 december 2011

julen.

Firade en supermysig jul tillsammans med Ks familj och alla syskon. Fick för första gången på 6 år fira på själva julafton och inte juldagen. Spenderade dagen/kvällen med kaffe,glögg, god mat, kall öl och underbart <3 sällskap.  Avslutade den i sjundby hos Ks bror, flickvän (vi hade ett superbra samtal som löste massor av frågetecken som vi båda haft) och Charlie, myspys Charlie. Han har verkligen kommit hem nu. Deras ena hund var förut helt galen, hpooig och skällig osv... Idag är han lugn, mysig och ,med brist på andra ord, vettig. Galningen och jag busade så jag ahr blåmärken längs hela underarmanrna. Men det var värt det  =D

Ks bror är massör så han trixade lite med min axel som jag haft problem med. Han ska även vidarebefodra mig till hans mentor för fortsatt behandlning. Uppenbarligen är jag ganska obalanserad o ryggen, haha. No shit sherlock lixom....


Jag åkte hem på söndagen, till lugnet och tystnaden. Hade praktiskt taget sönder en julklapp från K's underbara mormor men annars löpte dagen bra. K kom hem på måndagen trots stormar och annat skit som hänt här (och i sverige har jag förstått).

Bästa citatet från julhelgen får Ks mormor stå för. På julaftons morgon satt vi och vänta på frukostgröten. Då frågade hon K som satt bredvid henne i soffan:
- Är du sjuk i huvet?
K svarade att han nog är lite sjuk i huvudet men att han inte är bakis.... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar