tisdag 15 april 2014

Jorv igen.

Jahapps då har man varit hos läkaren på jorv igen. Fast denna gången var det ett annat rum som jag blev undersökt i. Spännande grejer, verkligen! Bobfloyd ligger så långt ner att huvudet inte går att mäta mera, hon fick försöka mäta omkretsen på magen istället för att se om han växer. Verkar som om han följer sin kurva.
Själv vet jag inte vad jag följer för kurva för magen är densamma fast kroppen är svullen. Har de senaste 2 dagarna dragit i mig en halv oceans vattenmängd.  Fingarna är stela och kroppen tung.  Det är illa när inte ens ett bad känns bra...

Tur då att att vi på torsdag morgon ska in till förlossningen för att göra en igångsättning. Vi är då i vecka 39 och då blir barnläkarna glada. Så nu ska jag passa på och njuta av idag och imorgon för efter det blir det åka av  =D

1 kommentar: