fredag 4 april 2014

Solig Fredag

Haft lite ont i huvudet idag, tror att jag sovit lite dåligt för axlarna nuddar nästan öronen. Ska försöka få dem att förstå att deras plats är lite längre ner.

Åkte iväg till köpcentrumet här i närheten och hittade lite smått.
Hittade lite Bobfloydkläder på Lindex. De första jag faktiskt köpt själv. 


(K ville ha en frackliknande dräkt åt honom men den kostade 30e. Så jag tycker detta var en bra kompromiss)

K har velat ha en cykel riktigt länge. Nu hittade jag en för 280e så jag passade på och köpte den. Fick cykla hem den i blåsten. Gick bättre än jag trodde med magen och allt. Mitt största problem var att få benet över stången. Fick nästan helt välta cykeln för att komma av. Måste sett roligt ut. =)

Den här bilden fick jag av K häromdagen. Vår vår vår vår vår  =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar