fredag 14 februari 2014

bygga bygga.....



Såhär snygg var jag innan IKEA. Min nya skjorta som typ passar fast magen puttar ut den ;)

Nya kuddar till soffan.


Sara och jag bygger. Fast egentligen började vi med att ta en massa bilder på var sin sida av alla delarna...

Färdig byrå som genast blev full. 


I fyndhörnan hittade jag denna trappstol. Blev så glad för jag har letat efter en ny fin sådan. Den fick genast komma med hem,

Jag köpte även en palm, modell större för halva priset. Den är lite trötter men bara man pysslar om den så blir den så fin så. Eftersom jag nu omorganiserade lite i garderoben var jag ju tvungen att fixa i förrådet också. Det blev en rensning bland gamla lakan ( man kan  nog med gott smavete slänga bort lakan som är missfärgade och lappade...) och lite fixande med saker i plastlådorna som nu blivit lediga. Vårt sovrum borde bara bli lite större eller allra helst ett rum till så får vi även plats med alla bobfloyds saker. Vi måste även få badrummet lite fixat men det får lösa sig nästa månad.  :D  


1 kommentar: