fredag 28 februari 2014

Fredag!

Det är ju fredag idag och vips så har en hel vecka gått. Så coolt och så skönt att ha Kristian hemma nu i 2½ dag. (han slutar tidigt idag).
Jag ska ut på äventyr om en liten stund, blir rastlös fort när jag vaknar tidigt.  Ska iväg till och köpa nån adapter grej åt kristian, sen till claes ohlsson och köpa städgrejer. Vägrar torka golven med den moppen vi har nu, urk! Sen ska jag träffa en gammal kollega på kaffe mitt i stan.
Tänker som så att jag får starta i tid så jag hinner vagga till bussen och gå på toaletten innan jag ska träffa henne. Allt går ju liksom lite långsammare nu  ;)


Jag blir bara större så Bobfloyd verkar ha det bra i alla fall. Svårt att tycka att magen växer när man ser den varje dag men här ser man ju att nått händer i storleksväg.

2 kommentarer:

  1. Ja oj vad man ser en tydlig skillnad, Du är så himla fin min bästa Kattis <3

    SvaraRadera