onsdag 26 februari 2014

väckarklocka

Idag ringde klockan klockan 05.50! Klädde på mig, tog bussen in till stan och njöt av att göra det. M på  jobbet trodde jag var helt galen men jösses så skönt det var. Att få gå upp i mörkret, klä på mig, sminka mig lite och sen gå till bussen som en normalt arbetande människa. Fick kaffe och frukost och senare lunch på jobbet. Åkte hem vid 12 tiden.  Fick träffa alla barnen, hälsa på en del föräldrar och skriva ett mejl till resten. Av en familj fick jag en chokladkaka och en bok. <3  Boken verkar vara lättsam och bra så den kommer säkert passa bra i soffan.
Tömde mitt skåp och släpade hem en massa kläder. På bara ett år har jag fyllt skåpet med skit och trippla utebyxor, ganska skickligt. :)

Nu ska jag dricka lite coca-cola och titta på masterchef australien. Märkt att Bobfloyd alltid får hicka när jag dricker coca-cola. Tyvärr får vi båda stå ut för det är så gott med coca-cola just nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar