tisdag 18 februari 2014

Tisdag.

Dagarna går långsamt när man är hemma. Det är bara tisdag idag :P
Jag ska snart åka iväg och ta prov och se om jag har UVI eller nån annan infektion. Alltid lika skoj att hålla sig i 4 timmar. Man vill ju alltid det man inte får....
Det är standard att kolla efter uvi och infektioner när man har problem med smärtsamma sammandragningar så det är en ren rutin koll. Hittar dom något får man medicin och hittar de inget så ska man vila ännu mer än innan.

I natt har jag sovit ganska gott så jag tror jag mest ska vila och vila...Tog en tupplur igår och det kanske hjälpte så jag fick sova i natt. Man blir bara så rastlös av att vila hela tiden. Igår lyckades jag ta ut alla våra returtidningar och kartonger. Tog dem i pensionärskärran i omgångar ner till soprummet. På det sättet lyfte jag ingenting, stressade inte men fick ändå allt slängt. Idag kanske jag prövar att dammsuga lite, vi ska se. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar