lördag 8 mars 2014

Bråkiga Nalle Puh

I måndags var jag ju på loppis och hittade lite saker. En av sakerna var ett babygym till Bobfloyd med nalle puh tema. Nasse, Tigger och Nalle Puh finns med som små tygfigurer som ska hänga i två bågar ovanför bebisen. Allt detta skulle såklart tvättas så jag la allt i en hög på golvet.  Katterna leker runt och lägenheten och plötsligt hör jag en speldosa sätta igång. Det är Nalle puh men jag kan inte alls förstå hur dom fått på den. Varken jag eller kristian lyckas.  Nå, skit i det tänkte jag och slängde in allt i maskinen imorse.
Sen kom kristians kompis hit och vi satte på lite musik. Lät konstigt ibland, som ett pipande mitt i låtarna. Efter över en timme kommer jag på att det ju är Nalle puh som bråkar.  Trots tvätten och att ingen är nära så spelar han för sig själv lite trudelutter. Jävla irriterande! Fick tillslut operera ut den lilla dosan ( jag vägrar ha en ljudleksak redan när bobfloyd är mini). Kom även på hur man satte på den. Man skulle visst dra i ett snöre som föreställde en svans... tänka sig ;)
Nalle puh med sina kompisar

operationshålet...
Hans duktiga doktor fixade ett snyggt ärr...


Hittade en bild på babygymmet innan tvätten, så slipper ni fantisera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar