tisdag 11 mars 2014

måndagen

Igår blev det inte många knop gjorda. Det var mest sömn och lathet som gällde. T.o.m Bobfloyd var lugn i stunder så att hans mor fick sova. Hade hoppats att den här förlamande tröttheten och apatin skulle försvunnit men den kommer ännu och överraskar.

Ska idag försöka få lite gjort, typ gå till affären och skölja upp kristians tröjor som ligger i badkaret. Solen skiner så jag skulle gärna vara ute men det är inte direkt superkul ensam eller när jag får ont av att gå.
Klockan är snart 8 och jag ska äta upp min frukost, borsta mitt flottiga hår och sen bege mig till affären. Det är jag och pensionärerna som brukar vara där och lulla så här tidigt. Jösses så skönt det är! =D

2 kommentarer:

  1. Måste vara superskönt att slippa trängas i affären, ännu en fördel ;)

    SvaraRadera
  2. ja, sen gick jag och la mig klockan 11 och vakna vid 13. Börjat sova en sisådär 1-2 timmar på dagen.

    SvaraRadera