måndag 24 mars 2014

solen!

Idag skiner solen och det var riktigt skönt ute. Tog en liten omväg hem från affären för att njuta lite. Solen har varit efterlängtad. Gissar att K kommer komma hem helt svettig efter att ha spelat fotboll på dagisgården. Jag är väldigt avis!!

Natten gick sådär. Var vaken mellan 2-4 ungefär. Magen fick nått fel när jag var på toa innan två tiden . Krampade och var så öm att jag inte ens kunde sätta handen på. Tror t.o.m att Bobfloyd blev chockade för han sparkade lite lojt med foten. Det gick över ganska snabbt och efter det har jag bara haft lite av den vanliga mensvärken. Bobfloyd rör sig konstant så honom är det inget fel på.

Fick papper från folkpensionsanstalten idag (vår försäkringskassa typ). Där stod hur mycket pengar jag kommer få i månaden fram till sista jan. Rik blir man ju inte men inte heller lika fattig som jag fruktat.

Imorgon kl. 10 ska jag vara på Jorv och prata om förlossning och kejsarsnitt. Bobfloyd ligger på samma sätt som alltid (tvärläge, alltså typ som en badring runt magen) så jag hoppas vi kommer överens snabbt, läkaren och jag. :P
Är ganska nervös men mest för att jag inte vet vad för sorts läkare jag får. Alla på Jorv har varit väldigt trevliga men man vet aldrig. Helst vill jag att läkaren talar svenska men engelska går...  Nåväl, vi får se imorgon. Ska snart börja laga lite mat. Kalkonfileer, kokt potatis och sallad står på menyn. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar