lördag 22 mars 2014

Lördagen...

Natten var kort sagt otrevlig. Svårt att sova och när jag rörde mig så gjorde högra sidan ONT. Normalt sett hade jag tagit lite muskelavslappnande, smörjt på lite voltaren och sen i värsta fall tagit en megasmärtstillande tablett. 
Men nu får jag ju inte göra det så jag har försökt att ta det lugnt och slappna av så att kroppen inte får mera ont. Det är nämligen musklerna runt operationsstället på höger sida som gått lite sönder. Smärtan är bekant sen förut men som sagt, då har jag kunnat fixa det med lite hjälpmedel.
Lade mig i badet på morgonen så att kroppen fick lite lindring. Får gå runt med en kudde under armen och ta det lugnt bara. Hoppas att det inte blir värre för då blir högerhanden nästan obrukbar i någon dag. 
Men på tisdag ska jag ändå till läkaren så det kanske är tur i oturen att det händer nu.
Och jag måste säga att det är skönt att det händer nu på helgen när K hemma. 

Nu ska vi ha en kompis här och grabbarna ska spela musik. Jag har tänkt och spela sims =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar