söndag 23 mars 2014

söndag

Vår kompis  lämnade oss vid 12tiden igår. Innan det hade jag tagit två tabletter och lagt mig i sängen. Ella och SVT.play höll mig sällskap. Fick sover länge och vaknade inte förrän vid 10. Yey...
Märkte att magen såg helt platt ut när jag låg på rygg. Allt som stack upp var konturerna från Bobfloyd. Sen när jag ställde mig upp verkade magen ha sjunkit ner. Den ser nästan ledsen ut när den nu pekar neråt. Tycker det känns konstigt att den sjunkit ner när Bobfloyd ännu ligger på tvären (jag känner både huvud och ben tydligt) och vi har 31 kvar till beräknad födelse. Men kroppen gör vad kroppen vill. Magen har varit spänd och ländryggen har bränts idag men annars har det varit bra. Jag har typ sovit och ätit hela dagen. Lite nytta har jag i och för sig gjort -dammtorkat vardagsrummet och dammsugit böckerna + alla golven. Även hunnit med en tvättmaskin...

Börjar bli nervös inför läkaren på tisdag så jag måste ha lite att göra ;)

Nu ska jag se på Nicolas Cage i national treasure och kanske doppa smörgåsar i varm choklad :D

1 kommentar:

  1. Vad händer i morgon hos läkaren? Alltså gud vad gott det lät gott med att doppa smörgåsar i varm choklad :)

    SvaraRadera