onsdag 19 mars 2014

v.35

Idag gick vi in i v.35. Det betyder att om han skulle komma nu så får vi föda på Jorv. Annars hade det varit en annan förlossningsplats.
Jag har städat hemma idag, igen. Tagit ut en massa sopor, rengjort kattlådan, sopskåpet i köket har rensas på plastpåsar och organiserats mm...
Ibland när jag sätter igång så får jag inte ro i kroppen förrän jag är färdig så det är bara att köra på.
Ska se vad höfterna tycker om det i natt...

Ska bjuda på två bilder från ikväll. Lustigt hur byxor som jag tyckt var så rymliga och linnen som varit förstora helt plötsligt inte riktigt räcker till. Skulle gärna ta ett par extra kilon på lår och armar också men man verkar inte få beställa vart det lilla fläsket man samlat på sig hamnar. Jag som hade en hel lista på ställen... ;)



 11kg har jag gått upp hittils och jag gissar att väldigt lite av det är vatten. Är inte svullen ett dugg. På nedre bilden kände jag mig lite kobent men det hör väl kanske till. Bobfloyd verkar fortfarande ligga som alltid, med hela kroppen under naveln. Känner väldigt ofta en fot långt ut på höger sida men aldrig en rörelse ovanför naveln. Ska bli intressat att se på ul på tisdag hur han ligger.


2 kommentarer:

  1. Shit, du är verkligen stor <3 Lilla Bobfloyd :) Spännande med UL på tisdag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tänk då att jag är på nedre delen av magmåttets kurva. Så kunde vart ännu större, huvva

      Radera